Reklamacja i zwrot produktu
Jak postępować, jeśli chcesz zwrócić zakupiony towar w przewidzianym prawem 14-dniowym terminie.
ZWROTY
Dokonując zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego, zgodnie z Kodeksem Cywilnym, jako konsument masz prawo do odstąpienia od umowy kupna w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Najlepiej odeślij nam towar do zwrotu w oryginalnym opakowaniu. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w § 1837 Kodeksu Cywilnego tj. w szczególności w przypadku dostawy towarów, które zostały dostosowane do życzeń konsumenta lub jego osoby.
WYMIANA TOWARU
Jeśli dostarczony produkt nie jest dla Ciebie odpowiedni (rozmiar, kolor, itp.), odeślij paczkę do nas i napisz e-mailem na co chcesz go wymienić: nazwa, kolor, rozmiar.
karma@karmapassion.com
REKLAMACJA
- reklamacji podlegają towary wykazujące wady.
- gwarancja obejmuje wady materiałowe, wady funkcjonalne, wady powstałe podczas produkcji lub produkcji towaru, nie dotyczy zniszczeń spowodowanych użytkowaniem towaru.
- Gwarancja nie obejmuje usterek spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem towaru.
- Przed wysłaniem towaru prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów.
- Opłatę za przesyłkę pokrywa klient.
- Towar musi zostać zwrócony w oryginalnym stanie, nieuszkodzony, czysty i nieużywany.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana, wymienimy twój towar i odeślemy na Twój adres na nasz koszt.
- w przypadku nieuzasadnionej reklamacji, towar zostanie odesłany na koszt kupującego.
ADRES DO WYSYŁKI TOWARU:
karma@karmapassion.com
Prosimy nie odsyłać towaru za pobraniem! Przesyłki te nie zostaną przyjęte i zostaną zwrócone do nadawcy. W ustawowym terminie pieniądze zostaną zwrócone na wskazane przez Ciebie konto bankowe.